tarafagarasului.eu - Instituţie nonformală care funcţionează ca un generator de proiecte, campanii, concepte, evenimente, face demonstraţii de atitudine şi exerciţii de sensibilitate! SCOP: revitalizarea prin redescoperire, conservare, trăire şi promovare a Ţării Făgăraşului, românismului şi creştinismului! Instituţie Virtuală cu Aplicaţii Reale, care propune o viziune proprie asupra a ceea ce înseamnă locuri, oameni, obiceiuri, cultură autentică din Ţara Făgăraşului şi armonizarea acestora cu timpurile prezente. Motto ul proiectului "... pentru ca toată lumea să audă de Ţara Făgăraşului! Numai lucruri bune..." Nu suntem o alternativă la ceea ce fac autorităţile locale sau alte organizaţii pentru promovarea acestei zone binecuvântate, ci o completare de bun simţ, cu intenţii dintre cele mai bune. Poveşti frumoase şi pe contul nostru de facebook TARA FAGARASULUI (punct EU)

luni

cum poate sa il bata Mos Miluca pe Superman...



Marturia unui tanar care, candva, purta cercei in ureche si in limba : Vecinu Miluca iesea in fiecare seara in costum popular in ulita dupa ce trecea ciurda, se aseza pe laicioara si statea... Noi ne adunam la mine la poarta. Beam un vin sutit de Ghiti de la ai lui, pipam, ne hahaiam... batranul statea! Pe seara mai pipaiam si noi o fata, ne mai injuram, ne porcaiam, batranul, al naibii, nu se misca domnule de acolo! Incepusem sa il luam la misto, facusem rost de petarde, ne bateam joc de el. Batranul nu se misca, parca in ciuda noastra! Intr-o seara o strigat unul mai tupeis la el: „ Ce aia mea faci besinosule, te cauta moartea pe acasa si tu ne pazesti pe noi pe la poarta? N-ai alta treaba?” Atunci batranul s-a ridicat in picioare si o tunat o data de am intepenit toti: ”Ba, treaba mea e sa ies in fiecare zi la poarta ca sa iti aduc aminte de unde vii!" Am mostenit camasa si itarii batranului, le-am luat cu noi in Canada, si le-am pus in camera la fiul meu... care stie pe de rost povestea asta si de unde vine! Si, daca il intreaba cineva daca e baietel ori fetita, se ridica in picioare si raspunde asa cum isi inchipuie el ca a tunat vecinul Miluca (eroul lui, mai important decat orice Superman) candva demult, in Tara Fagarasului: "SUNT ROMAN! "


Avem nevoie de modele? Ok, sa le cautam, sa le gasim si sa le impartasim unii cu altii! Una dintre cele mai frumoase povesti motivationale pe care am cule-o in ultimul an din Tara Fagarasului. Iata cum povestea lui Mos Miluca o poate surclasa pe cea a lui Superman (cel mai influent și popular supererou din toate timpurile) Avem eroi in fiecare casa, pe fiecare ulita, in fiecare sat! Trebuie sa invatam sa le adunam povestile, sa le pretuim si sa le spunem mai departe!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu