tarafagarasului.eu - Instituţie nonformală care funcţionează ca un generator de proiecte, campanii, concepte, evenimente, face demonstraţii de atitudine şi exerciţii de sensibilitate! SCOP: revitalizarea prin redescoperire, conservare, trăire şi promovare a Ţării Făgăraşului, românismului şi creştinismului! Instituţie Virtuală cu Aplicaţii Reale, care propune o viziune proprie asupra a ceea ce înseamnă locuri, oameni, obiceiuri, cultură autentică din Ţara Făgăraşului şi armonizarea acestora cu timpurile prezente. Motto ul proiectului "... pentru ca toată lumea să audă de Ţara Făgăraşului! Numai lucruri bune..." Nu suntem o alternativă la ceea ce fac autorităţile locale sau alte organizaţii pentru promovarea acestei zone binecuvântate, ci o completare de bun simţ, cu intenţii dintre cele mai bune. Poveşti frumoase şi pe contul nostru de facebook TARA FAGARASULUI (punct EU)

joi

Lumina Lina de Primavara de la Muzeul de Panze si Povesti, la Castelul Bran


" Lumina Lina de primavara " este o expozitie speciala de la Muzeul de Panze si Povesti, asezata dichisit la Castelul Bran din ziua de Pasti pana spre Rusale! Ce s-a pastrat, ce nu s-a uitat, ce se pretuieste, ce ne intareste, ce se iubeste si ce se mai povesteste inca frumos, intr-un colt binecuvantat din Transilvania! Povesti cu iz de Inviere si lumina lina! O masa de Pasti autentica, ii cu broderii speciale si din panze tesute peste iarna la razboi - pentru sarbatorile de primavara si o colectie (in premiera in Romania) de "traistute de mers dupa oua" (tesaturi din 1921, traistute purtate prin razboaie cu jurnale de front, sau prin America si lasate mostenire nepotilor, sa mearga cu ele dupa oua chistrite in ziua de Pasti) Plus un proiect fotografic de exceptie, semnat Marius Blana si Mihai Sin : bucatele autentice de viata, surprinse in Saptamana Mare, in casele, curtile si pe ogoarele din jurul Muzeului de Panze si Povesti din Mandra. Fiecare fotografie cu povestea ei speciala!  Curator: Alina Zară (expozitie realizata, exclusiv, cu obiecte din colectiile sale personale)











Un comentariu:

  1. Cu ajutorul prietenului meu Laurentiu Musat, am reusit si eu sa deslusesc tainele blogului tau. Este extraordinar ce faci tu aici si vreau sa te felicit din tot sufletul. Ma numesc Cosmin dar nu conteaza, m-am prezentat pentru ca asa da bine pentru inceput. Nu stiu ce sa zic, parca nu imi vine sa cred ca exista si oameni care au asemenea creeatii caci vremurile pe care le traim, ne indreapta cu gandul spre alte lucruri. Nu imi gasesc cuvintele deoarece privind si citind articolele tale, parca ma regasesc in ele. Am trait aproape toata viata la oras dar primii ani i-am petrecut la sat si atat de mult imi doresc ca intr-o buna zi sa ma reintorc in locurile natale, incat as da orice pentru a-mi realiza visul. Deocamdata sunt inconjurat de blocuri zgarie nori caci destinul m-a purtat peste ocean si este bine pentru moment. Am sa lecturez mereu articolele tale caci doar astfel imi mai alin dorul. Iti dorec multa putere de munca si sa ne incanti in continuare cu randurile tale.

    RăspundețiȘtergere